Vermijd rijen en geniet van een vlotte en makkelijke aankomst – Met de Online Check-in kunt u al inchecken vanaf 48 uur vóór uw verblijf tot 12:00 uur op de dag van aankomst,48 uur voor uw verblijf ontvangt u een e-mail met een link om het efficiënte Online Check-in proces af te ronden, waar en wanneer het u het beste uitkomt.1) Vul uw persoonlijke informatie in (of login als u lid bent van NH DISCOVERY) 2) Selecteer uw aankomsttijd 3) Kies uw kamer 4) Vul uw betaalgegevens in om uw reservering te garanderen,en u bent klaar! Als u eenmaal online bent ingecheckt, kan uw aankomst in het hotel niet makkelijker gaan,
In sommige van onze hotels zult u een Priority Desk vinden die gericht is op gasten die online hebben ingecheckt: u hoeft alleen uw aankomst te registreren en uw kamersleutel op te halen. Inchecken is nu sneller, makkelijker en efficiënter en in de rij staan bij de receptiebalie behoort tot het verleden! Nu er tijd bespaard wordt bij het inchecken, kunnen onze medewerkers u uitgebreid welkom heten in uw hotel en op uw bestemming.
Vanaf dit moment is het tijd om te genieten van uw verblijf. Nu beschikbaar in de meeste van onze NH hotels.Klik hier voor enkele uitzonderingen. Als het tijd is om het hotel te verlaten, kiest u onze Online Check-out service voor volop controle over uw vertrektijd op de laatste dag,
Hoe laat inchecken NH hotel Utrecht?
Vanaf 15:00 uur. Tot 12:00 uur op de dag van vertrek.
Hoe werkt inchecken in hotel?
Zo checken uw gasten digitaal en contactloos in – Er zijn verschillende oplossingen die hotels voor de digitale check-in kunnen kiezen. De hotelgast kan het proces bijvoorbeeld al thuis of onderweg op zijn eigen toestel uitvoeren; op tablet, smartphone of computer – dat blijft de keuze van de gast.
Zo hoeft de gast niet meer in de rij te staan voor de receptie en kan zijn verblijf ontspannen beginnen. Een andere mogelijkheid is een check-in terminal, die de gast ontvangt in de hotellobby en die daarna het proces digitaal afhandelt. Ter plaatse kiest de gast of hij aan de receptie of met een terminal wil inchecken.
De check-in-terminal verstrekt ook direct de sleutelkaarten voor de hotelkamer. Het is ook mogelijk om met een tablet aan de receptie digitaal in te checken. Met behulp van een receptiemedewerker vult de gast digitaal het registratieformulier in en checkt comfortabel in, net als met zijn eigen smartphone.
Hoe laat mag ik inchecken?
Snel antwoord. Over het algemeen kun je inchecken vanaf 16.00 uur in de accommodatie, op de laatste dag dien je deze tussen 10.00 en 12.00 uur de kamer te verlaten.
Wat betekent NH van NH hotel?
Hotelketen uitgelicht: NH Hotel Group In deze rubriek presenteert Hospitality Management de bekendere hotelketens. Een historisch overzicht met actuele cijfers. NH Hotel Group (Navarra Hoteles) is een van origine Spaanse hotelketen, opgericht in 1978 door de Spanjaard Antonio Catalán Díaz.
De afgelopen veertig jaar heeft NH Hotel Group zich ontwikkeld tot grote speler op, voornamelijk, de Europese en Latijns-Amerikaanse markt. Afgelopen jaar nam de Thaise hotelonderneming Minor 94,1 procent van de aandelen van NH Hotel Group in handen. Binnen twintig jaar ontwikkelde NH zich van zelfstandig hotel tot volwassen keten in Spanje.
Eind 1995 was NH Hotel Group al één van de meest toonaangevende Spaanse stadshotelketens, met 54 vestigingen verspreid over het hele land. De internationale ambities ontvouwden zich een aantal jaren later toen in 1998 het eerste NH Hotel in Zuid-Amerika werd geopend.
- In 1999, één jaar later, begon het aan zijn Europese avontuur na de verwerving van een belang in Jolly Hotels van 19,1 procent.
- Aan het begin van het decennium denderde NH Hotel Group de Nederlandse markt binnen door De Krasnapolsky groep over te nemen.
- De Krasnapolsky groep had twee jaar eerder de hotelketen Golden Tulip overgenomen, waardoor de Spaanse keten plotsklaps het aantal hotels verdubbelde tot 168 hotels en 7300 medewerkers in vijftien landen had.
De keten was los. Binnen een aantal jaren werden nieuwe Europese markten aangeboord. Andere hotelketens (waaronder de Duitse hotelketen Astron Hotels) werden overgenomen. Met 240 hotels en 35.000 kamers in 18 landen in Europa, Latijns-Amerika en Afrika betrad NH in 2004 en 2005 de Roemeense, Italiaanse, Britse en Franse markt.
- Op haar hoogtepunt in 2011 bezat de keten ongeveer 400 hotels en 60.000 kamers.2013 was een kanteljaar voor NH Hotel Group.
- Het Chinese bedrijf HNA werd grootaandeelhouder en er werd een nieuw ‘schuldstructuur’ aangenomen om de opgebouwde schulden te saneren.
- Een vijfjarenplan werd goedgekeurd door de Raad van Bestuur, veel vastgoed uit Zuid-Amerika werd afgestoten en NH Hotel Group herpositioneerde zich op de markt.
Elk van de initiatieven richtte zich op het verhogen van de inkomsten, het verbeteren van de marges, het groeien en het optimaliseren van het management en de organisatiecapaciteiten. Ook werd er meer aandacht gegeven aan de verbetering van de gastenbeleving en verkoop- en communicatiestrategieën.
- Zo bouwde NH in deze periode een waardevoorstel uit in een nieuwe merkarchitectuur onder de paraplu van de NH Hotel Group, waaronder NH Collection, NH Hotels, nhow en Hesperia Resorts.
- Elk merk heeft een eigen operationele belofte en een eigen onderscheidende gastenbeleving.
- De schuldenlast werd teruggebracht.
In 2018 boekte NH 484 miljoen aan schulden af, waardoor er nog ‘slechts’ 171 miljoen aan schuld in de boeken staat.
Waar parkeren NH hotel Utrecht?
Per auto – De GPS-coördinaten van het hotel: 52.090190 °N 5.105340°O Parkeerplaats: extern. Kop van Lombok bevindt zich op 350 meter van het hotel (5 minuten lopen) en kost €15,29 per dag. Klik hier ( Parkeergarage Kop van Lombok – Google Maps ) voor de routebeschrijving.
Hoeveel sterren NH hotel?
NH Hotel Group heeft betrouwbare 4-sterrenhotels in de meeste continenten en staat bekend om zijn premium locaties in populaire landen. Ongeëvenaarde faciliteiten op alle locaties, gratis WiFi in al onze hotels, een geweldige nachtrust, een stevig ontbijt en waar voor uw geld — gasten zijn bij ons verzekerd van een ontspannen verblijf dat bij hen past, welk hotel ze ook kiezen.
- We werken samen met één gemeenschappelijk doel: de beste service bieden met bijpassende toewijding aan kwaliteit en comfort.
- Rijg het beste van twee werelden — even weg uit het normale leven zonder in te leveren aan kwaliteit! Om u tijd te besparen, hebben we een aantal bestemmingen voor u geselecteerd.
Grijp uw kans en verblijf in een van onze 4-sterrenhotels. U profiteert van meer comfort en stijl dan ooit tevoren. We hebben hotels van Europa tot Amerika, en we laten ze graag aan u zien. Meld u aan voor NH DISCOVERY en profiteer van 5% korting op al uw reserveringen Een moment geduld alstublieft
Wat meenemen inchecken hotel?
Welke documenten heb ik nodig bij het inchecken in een hotel? – We raden aan om altijd een kopie van de boekingsbevestiging mee te brengen. Daarmee kun je de reservering bewijzen. Het hotel kan ook een identiteitsbewijs vragen.
Is het verplicht om online in te checken?
Moet ik verplicht online inchecken? Voor de meeste luchtvaartmaatschappijen is online inchecken geen verplichting. Wanneer online inchecken niet mogelijk is kun je dit op de luchthaven doen. Uitzondering hierop zijn Ryanair en Easyjet waarbij online inchecken verplicht is.
- Doe je dit niet dan betaal je ter plaatse een fikse boete.
- In enkele gevallen is dit ook verplicht bij TUI Fly Deutschland en Condor.
- Informeer bij onze medewerkers of dit voor jouw reis nodig is.
- De instructies voor het inloggen bij de luchtvaartmaatschappij vind je op de boekingsbevestiging bij ‘aanvullende informatie’.
: Moet ik verplicht online inchecken?
Hoe laat inchecken met Dal Voordeel?
Volledige uitspraak – Onderwerp van het geschil De consument heeft de klacht voorgelegd aan de ondernemer. Het geschil betreft een dal voordeelabonnement. Standpunt van de consument Voor het standpunt van de consument verwijst de commissie naar de overgelegde stukken.
- In de kern komt het standpunt op het volgende neer.
- De ondernemer maakt reclame voor korting op een z.g.
- Dal Voordeel abonnement.
- De tijd na de ochtendspits van 9:00 uur is de start voor een korting van 40%.
- Mijn trein uit Almere Centrum vertrekt om 9:02 uur, maar ik check in voor 9 uur en daarmee vervalt volgens hen de korting, terwijl men kan zien dat ik altijd de Intercity naar Amsterdam Centraal neem! Opvallend is dat dit één keer wel is geregistreerd terwijl ik altijd eerder incheck.
Volgens mij is de inchecktijd niet relevant, want men spreekt over reistijd (!) en die is na het spitsuur.M.a.w. hun antwoord is niet juist. Ik kan vanwege mijn ventraal hernia (buikwandbreuk verplicht mij een steunband te dragen) niet hard de trappen op rennen om binnen één tot twee minuten een trein te halen.
- Als 71-jarige ben ik ook niet meer de snelste.
- Andere invalide mensen zullen het ook niet halen als zij b.v.
- Met de lift naar het perron moeten.
- Standpunt van de ondernemer Voor het standpunt van de ondernemer verwijst de commissie naar de overgelegde stukken.
- In de kern komt het standpunt op het volgende neer.
De consument is vooraf duidelijk geïnformeerd door over op welke tijden hij korting krijgt met zijn en hoe dit wordt bepaald. Daarover kan derhalve geen twijfel bestaan. Het moment van inchecken bepaalt het tarief. Als er tijdens de spitsuren wordt ingecheckt, wordt het volle tarief gerekend.
- De consument stelt voor dat niet het moment van inchecken hanteert voor het bepalen van het recht op korting, maar de “reistijd” aan de hand van de vertrektijd van de trein.
- Zou volgens de consument dan aan de hand van een analyse van zijn reisgegevens kunnen vaststellen of hij wel of geen korting krijgt.
Deze werkwijze is niet in overeenstemming met de en is bovendien ook niet werkbaar. Dit zou namelijk o.a. betekenen dat van al haar honderdduizenden abonnementhouders dagelijks alle reisgegevens zou moeten bekijken om achteraf de korting vast te stellen.
- Gelet op de administratieve lasten en bijkomende kosten kan dit in redelijkheid niet van worden gevergd.
- Daarbij komt dat de door de consument voorgestelde werkwijze praktisch niet mogelijk is, omdat niet met volledige zekerheid kan vaststellen welke trein een reiziger heeft gepakt.
- De klant moet zijn reis namelijk binnen dertig minuten na het inchecken starten.
Daarnaast is het bekijken van individuele reisgegevens van klanten niet zomaar toegestaan, daarvoor moet een gerechtvaardigde grondslag hebben. Voor de volledigheid merkt nog het volgende op. Zoals gezegd starten de daluren op doordeweekse dagen om 9.00 uur (en om 18.30 uur).
- Technisch gezien is het echter sinds de invoering van de OV-chipkaart mogelijk om vanaf 8.55 uur (en 18.25 uur) in te checken tegen het daltarief.
- Hanteert dus altijd 5 minuten marge aan de grenzen van de tariefperiodes, altijd in het voordeel van de klant.
- Nu bij de consument het volle tarief in rekening wordt gebracht, kan het niet anders dan dat hij al voor 8.55 uur incheckt.
Als hij, net als vele andere reizigers ook doen, wacht tot 8.55 uur met inchecken ontvangt hij wel 40% korting op zijn reis. Hij heeft dan ook nog voldoende tijd om de trein van 09.02 uur naar station Amsterdam Centraal te pakken. Beoordeling van het geschil De commissie heeft het volgende overwogen.
De commissie onderschrijft het standpunt van de ondernemer. Naar het oordeel van de commissie moet ook voor de consument een tijdsbestek van in totaal 7 minuten voldoende zijn om de trein te kunnen halen. Voor het geval die tijdspanne toch te kort is, ontkomt de consument niet aan betaling van het volle tarief of het kiezen van een andere vertrektijd.
De klacht treft geen doel.
Op grond van het voorgaande is de commissie van oordeel dat de klacht ongegrond is.Derhalve wordt als volgt beslist. Beslissing Het door de consument verlangde wordt afgewezen.
Aldus beslist door de Geschillencommissie Openbaar Vervoer, bestaande uit de heer mr.D.J. Buijs, voorzitter, de heer mr.D. van Setten, de heer mr.P. Rijpstra, leden, op 9 september 2020. : Moment van inchecken bepaalt tarief bij Dal Voordeelabonnement
Kan ik eerder inchecken bij Van der Valk?
Bekijk hier de meest gestelde vragen en antwoorden. Staat het antwoord op uw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op! Kan ik mijn kamerreservering annuleren? Indien u uw hotelreservering direct bij ons hotel heeft gemaakt is deze kosteloos te annuleren tot 12:00 uur op de dag van aankomst, mits de annuleringsvoorwaarden dit toelaten.
Enkel ‘non-refundable’ tarieven zijn niet te annuleren. Als uw reservering via een andere partij (booking, expedia, etc.) is gemaakt, dient u deze partij te contacteren voor uw annulering. Kan ik mijn bruiloft vieren bij Van der Valk hotel Sassenheim – Leiden? Dit is zeker mogelijk! Voor bruiloften (maar ook voor andere feestelijke gelegenheden) kunt u contact opnemen met onze Banquet Sales afdeling.
Zij plannen dan graag een persoonlijke afspraak met u in waarin u een rondleiding krijgt en uw wensen en de mogelijkheden besproken kunnen worden. Ons Banquet Sales team is bereikbaar tijdens kantooruren via telefoonnummer (+31) (0)252 46 22 55 of email [email protected] Hoe kan ik een klacht indienen? Indien er tijdens uw verblijf iets niet helemaal naar uw wens verloopt, vragen wij u vriendelijk om dit direct te melden.
Op deze manier kunnen wij ons best doen het probleem op te lossen en ervoor zorgen dat u toch een fijn verblijf bij ons heeft. Mocht u bij thuiskomst alsnog een klacht, opmerking of tip voor ons hebben, dan kunt u deze mailen naar [email protected], Mijn kamerpasje doet het niet meer, wat nu? Uw kamerpasje beschikt over een gevoelige magneetstrip.
Houd deze dus niet te dicht bij mobiele apparaten en/of magneten, want dit kan de strip beïnvloeden. Doet uw pasje het niet meer? Meld u zich dan even bij de receptie. Wat is het verschil tussen een Comfort en een Deluxe kamer? De belangrijkste verschillen tussen onze Comfort- en Deluxe kamers zijn:
De Deluxe hotelkamers hebben een open badkamer, de Comfort kamers niet; De Deluxe hotelkamers hebben een kingsize bed, de Comfort kamers hebben twin bedden; De Deluxe hotelkamers hebben een regendouche; De Deluxe hotelkamers beschikken over een apart toilet, de Comfort kamers niet; De Deluxe hotelkamers beschikken over eigen strijkbenodigdheden, de Comfort kamers niet.
Hoe werkt het met de minibar op de kamer? Op elke kamer is een minibar aanwezig. De minibar koelt niet, maar houdt wel koel. Dat is het verschil met een koelkast. De minibar op de hotelkamer is niet standaard gevuld, er zijn verschillende pakketten verkrijgbaar bij de receptie.
- Bekijk deze pagina voor meer informatie over de upgrade mogelijkheden.
- Is roken op de kamer toegestaan? Nee, het gehele hotel is rook-vrij, roken op de kamer is dan ook niet toegestaan.
- Hierbij geldt bovendien een zero-tolerance beleid.
- Hoe laat mag ik inchecken? U kunt inchecken vanaf 15:00 uur.
- Wilt u eerder arriveren? Dan is het in sommige gevallen mogelijk om een early check-in te boeken.
Neem voor meer informatie contact op met de receptie. Hoe laat moet ik uitchecken? U kunt uitchecken tot 12:00 uur. Wilt u langer gebruik maken van de hotelkamer? Dan kunt u een late check-out aanvragen, onder voorbehoud van beschikbaarheid. Voor onze suites is het niet mogelijk om een late check-out aan te vragen.
Late check-out tot 14:00 uur: € 25,00 Late check-out tot 17:00 uur: € 50,00
Een late check-out dient altijd van tevoren te zijn aangevraagd bij de receptie. Neem contact met ons op om de beschikbaarheid te controleren. Boekt u met een Valk Loyal account? Dan profiteert u gratis van een Lazy Sunday als u een kamer heeft geboekt van zaterdag op zondag.
Op deze manier kunt u genieten van een late uitcheck tot 17:00. Zo kunt u lekker rustig aandoen in de ochtend*. * Op basis van beschikbaarheid en niet geldig op gereduceerde tarieven of op suiteboekingen. Hebben jullie een fietsenstalling? Ja, wij hebben een overdekte fietsenstalling waar u gratis gebruik van kunt maken.
Is de fietsenstalling vol? Dan mag u de fiets indien gewenst zelfs bij ons binnen zetten in één van de zalen (mits beschikbaar). Vraag er naar bij de receptie! Kunnen wij fietsen bij jullie huren? Ja, wij verhuren fietsen en E-bikes in de lente- en zomermaanden.
- Ook zijn er gratis fietsroutes te verkrijgen bij onze fietsverhuur via de receptie.Het is wel van belang dat u de fiets of E-bike van tevoren reserveert.
- Lik hier voor meer informatie.
- Hebben jullie een casino? Ja, ons hotel grenst direct aan Jack’s Casino, waar u via de centrale hal naar binnen kunt.
De entree (vanaf 18 jaar) is gratis. Bekijk hier meer informatie over het casino! Wat zijn de verschillende faciliteiten van de suites? Ons hotel beschikt over zeven luxe suites. Alle suites hebben een eigen thema, waarbij verschillende faciliteiten horen.
Alle suites beschikken over een kingsize bed, een ruime zithoek en een grote badkamer met zowel een douche als een ligbad. Ook is het gebruik van de minibar op elke suite inbegrepen in de kamerprijs. Via onderstaande links kunt u per themasuite foto’s en faciliteiten bekijken. VIP suite : alle luxe en comfort voor een kort of lang verblijf North suite : een echte privé-spa! West suite : waan je in een loft in Manhattan, East suite : Oosterse sferen voor een ontspannen verblijf South suite : Warm ingerichte suite mét open haard Casino suite : What happens in the Casino suite, stays in the Casino suite! Wat is de Casino suite? De casino suite is één van onze vijf luxueuze suites, die is gemaakt met een knipoog naar Jack’s Casino.
De suite beschikt over alle faciliteiten om heerlijk tot rust te komen; een kingsize bed, en ruime zithoek met flatscreen televisie, een heerlijke douche en een groot ligbad. Het goudkleurige plafond, de marmeren salontafel en kristallen lampen combineren prachtig met het klassieke zwarte decor.